Koordynator Busko-Zdrój, pracownik biurowy Busko-Zdrój, koordynator procesu Busko-Zdrój
- koordynacja procesu negocjowania treści umów o zarządzanie PPK,
- proponowanie
rozwiązań spełniających oczekiwania klientów i jednocześnie możliwych
do wdrożenia, współpraca w tym zakresie z innymi biurami merytorycznymi, - opracowywanie dedykowanych generalnych umów ubezpieczenia dla klientów,
- definiowanie wymagań procesowych i IT w przypadku niestandardowych rozwiązań,
- wsparcie merytoryczne kanałów sprzedaży PPK oraz biur operacyjnych w zakresie funkcjonowania programów PPK,
- udział
we wdrożeniu największych programów (spotkania z pracownikami,
pośrednikami i innymi podmiotami uczestniczącymi w procesach), - zapewnienie zgodności opracowywanych ofert, generalnych umów ubezpieczenia z regulacjami prawnymi,
- inne zadania o charakterze operacyjno-wdrożeniowym w ramach projektu rozwoju PPK.
Wymagania
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne/zarządzanie),
znajomość rozwiązań operacyjnych w obszarze produktów inwestycyjnych,
umiejętność samodzielnego opracowywania dokumentacji formalno-prawnej,
doświadczenie w roli wymagającej samodzielnego wypracowywania rozwiązań operacyjnych,
umiejętność formułowania wymagań dotyczących prawidłowego przebiegu procesów biznesowych,
gotowość do przyjęcia odpowiedzialności za koordynację szerokiego spektrum zagadnień operacyjnych,
zaangażowanie, samodzielność, proaktywna postawa biznesowa,
gotowość do pracy w dynamicznym/ zmiennym otoczeniu rynkowym,
mile widziana wiedza w zakresie produktów inwestycyjnych.
Oferujemy
pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
interesującą pracę w zgranym zespole,
możliwość dalszego rozwoju,
bezpłatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych.
Klauzule informacyjne
Aplikuj