Specjalista ds. Likwidacji Szkód Busko-Zdrój, praca ubezpieczenia Busko-Zdrój, praca Likwidacji Szkód Busko-Zdrój
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
przyjmowanie wniosków o odszkodowanie;
rozliczanie szkód, regresu oraz kosztów windykacji polubownej/sądowej;
podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie odszkodowań oraz zabezpieczenia regresu;
rozpatrywanie odwołań i reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
Od kandydata oczekujemy:
wykształcenia wyższego (bądź w trakcie studiów) kierunki: finanse i rachunkowość, ubezpieczenia lub ekonomia;
mile widziane doświadczenie w pracy o profilu finansowym, księgowym;
zdolności do podejmowania samodzielnych decyzji;
umiejętności analitycznego myślenia, syntezy i prezentacji danych;
praktycznej znajomości pakietu MS Office, w szczególności dobrej znajomości MS Excel;
znajomości języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 2 lat;
Możliwość rozwoju zawodowego związaną z atrakcyjnym systemem motywacyjnym;
Pakiet benefitów (karta Benefit, pakiet medyczny LuxMed).
Wymagania
Oferujemy
Klauzule informacyjne
Aplikuj